WoWistenek.hu

Sziasztok! Ez a honlap külön játékokra és vicces dolgokra van készítve és szerintem élvezitek majd a leírásokat és a képeket.

 

Fajok:

-Gnome

A gnómok még a törpéknél is alacsonyabbak, ugyanakkor rendkívül eszes és találékony nép (arcra leginkább a tipikus anime figurákhoz hasonlít). Az Első Háborúban nem voltak jelen, de a Második Háborúban már részt vettek az emberek és nemeselfek adta szövetségben és segítették a felderítést. A Harmadik Háború azonban fordulópont volt a gnóm történelemben: Gondosan felépített, csúcstechnikás fővárosukat, Gnomeregant a troggok és egyéb alantas barbár hordák lerohanták és elfoglalták. A gnómok kétségbeesett küzdelmet folytattak városuk visszafoglalására, sikertelenül. Végül a túlélőket a törpök fogadták be Vaskohóba. A gnómok remélik, egyszer visszafoglalhatják saját fővárosukat.

A gnóm, mint a World of Warcraft játszható faja

A gnóm (gnome) faj a Szövetség (Alliance) oldalán állnak. Ügyes barkácsolótehetségükről, és az embereket is leköröző eszükről híresek.

  • Expansive Mind (Átfogó Értelem) - passzív

Megnöveli a gnóm mindenkori Intellektusát (Intellect) 5%-kal.

  • Engineering Specialization (Mérnöki Specializáció) - passzív

Megnöveli a Mérnökség (Engineering) kereskedelmi képesség értéket 15 ponttal.

  • Arcane Resistance (Arkán Ellenállás) - passzív

Csökkenti az ellenséges arkán alapú mágiák találati esélyét 2%-kal.

  • Escape Artist (Szabadulóművész) - aktív

Használata során a gnóm azonnal megszabadul minden mozgást korlátozó hatástól. Egy perc és 75 másodperc az újratöltési ideje.

Válaszható kasztok:

  • Harcos (Warrior)
  • Zsivány (Rogue)
  • Mágus (Mage)
  • Boszorkánymester (Warlock)
  • Halállovag (Death Knight)

További érdekességek:

  • A gnómok egykori fővárosa a Gnomeregan techno-városa volt, de a troggok és egyéb szörnyetegek ostroma után elveszett, és a törpök központjába, Ironforge ("Vaskohó") mélységeiben találtak menedéket.
  • A gnóm hátasa a "mechanikus futómadár" (mechanostrider).
  • A gnóm nyelve a gnomish.
  • A gnóm fajnak nincs jól körülhatárolható hite, cserébe viszont bámulatosan fejlett technológiát tudnak felmutatni.
  • A gnóm faj építészeti stílusa a tiszta technoratikus szemléletet tükrözi: Sajátos díszítőmotívumaik minden esetbe csavarok, csapágyak, rugók és egyéb furcsaságok, Vaskohóban és azon kívüli kisebb táboraiban pedig kezdetleges számítógépeket is használnak.
  • A gnóm faj őse a mechanognome ("mechanikus gnóm") robotszerű faj, amely kizárólag Northrend fagyvilágának található Ulduar titánvárosában és annak közelében fordulnak elő.
  • A gnóm faj a Három Pöröly Háborút követően csatlakozott a Lordaeron Szövetség (A mai Szövetség elődje) kötelékébe, hogy pártatlan tudományukkal támogassák azt, így remélve, hogy segítségükkel egyszer visszafoglalhatják szeretett városukat.

-Goblin

A goblinok egy Kezan nevű szigetről származnak, amely az Örvény (Maelstorm) tombolásának közelében fekszik. A Második Háború során az pénzéhes goblinok mind anyagilag, mind technológiailag támogatták az Ork Horda újabb hadjáratát, de az üzletnek hamar befellegzett, miután a partnerek vereséget szenvedtek a Lordaeron Szövetségtől. Ezek után a kis, zöld manók semlegességet fogadtak, és a kereskedőhercegek (trade prince) létrehozták a kereskedelmi egyeduralmat biztosító szövetségeket, és kartellekbe tömörültek a piaci terjeszkedés biztosítása érdemében. A leggazdagabb ilyen piaci nagyágyú a Steamwheedle kartellszövetség lett, aki több goblin város vezetését is megkaparintotta.

A Kataklizmát követően a goblinok szülőföldje, Kezan a sziget közepén emelkedő vulkán kitörése után eltűnt Azeroth térképéről, és a túlélők Azshara partjainál keletre található Elveszett szigeteken (Lost Isles) szenvedtek hajótörést. Az egykori főszigeten található befolyásos "Fenékvíz" (Bilgewater) kartell a menekültek fölé kerekedve átvették az irányítást, szorult helyzetüket felismervén pedig felrúgták függetlenségüket, és szövetkeztek a Hordával.

A goblin, mint a World of Warcraft választható faja

Az goblin faj a "Fenékvíz" kereskedelmi szövetség vezetésével csatlakozott a Horda (Horde) oldalához. Fejlett technológiájuk, és kifinomult vegyszerismereteik ezek után újfent az orkokat segítheti, legalább is ha nem törődnek a ravasz manókra jellemző mérhetetlen kapzsisággal.

  • Time is money ("Az idő pénz") - passzív

Megnöveli a támadási- és az idézési sebességet 1%-kal.

  • Best Deals Anywhere ("A legjobb alkuk mindenütt") - passzív

Az adott frakcióhoz való viszonytól függetlenül a hírnév mellé extra anyagi juttatást is kap a goblin.

  • Better Living Through Chemistry ("A kémián belül is van megélhetés") - passzív

Az Alkímia (Alchemy) kereskedelmi foglalkozása 15 ponttal növekszik, és a goblin általa készített életerő- és mannaitalok is nagyobb értékben regenerálnak.

  • Pack Hobgoblin (Hobgoblin Poggyász) - aktív

A goblin magához hívat egy személyes szolgát, így saját bankfiókjához férhet hozzá. A képesség újratöltési ideje 30 perc.

  • Rocket Jump (Rakétaugrás) - aktív

A goblin beépített övének köszönhetően 20 yardnyit képes felugrani. A képesség újratöltési ideje 2 perc, de az öv másik funkciójával, a Rocket Barrage újratöltésével közösen osztozik.

  • Rocket Barrage (Rakéta zárótűz) - aktív

A goblin a beépített övéből egy rakétasorozatot indít el egy 30 yardon belül tartózkodó célpont felé. A képesség újratöltési ideje 2 perc, de az öv másik funkciójával, a Rocket Jump újratöltésével közösen osztozik.

Válaszható kasztok:

  • Harcos (Warrior)
  • Mágus (Mage)
  • Pap (Priest)
  • Vadász (Hunter)
  • Sámán (Shaman)
  • Tolvaj (Rogue)
  • Boszorkánymester (Warlock)
  • Halállovag (Death Knight)

 

-Dwarf

A törpök (dwarf) - mint oly sok más fantasy világban - alacsony, zömök testalkatú ugyanakkor harcias faj. Őseiket egy különösen zárkózott természetű titán, Khaz'goroth alkotta nyers sziklából és egyéb ércekből, ásványokból a föld mélységeiben. Évezredeken át ezek a sziklatestű emberi lények nagy többsége mit sem tudtak a felszínen történt változásokról, ám egy gonosz rontás, a Hús Átkának (Curse of Flesh) következtében ellenálló fém és kőtestük lassan elgyengült, és élő hús-vér lényekké változtak át. Elterjedésük során egy sor barlangrendszert vájtak ki, ahol klánokat hoztak létre, de hamar ellentétek bontakoztak ki egyes klánok között ezzel pedig kezdetét vette a Három Pöröly Háborúja (War of the Three Hammers), amely egy igen kegyetlen faji polgárháborúként vonult be történelmükbe. A háborút a vaskohó-vadpöröly klánszövetség nyerte meg, de nem tudták időben újjáépíteni a szétszabdalt királyságot a támadó Ork Horda miatt. Védtelenül álltak a félelmetes bestiaseregek előtt, de hű szövetséget leltek az emberek oldalán.

A törp, mint a World of Warcraft válaszható faja

A törpök a Szövetség (Alliance) oldalán állnak. A Titánok után maradt világot követően is megőrizték őseik képességeit, de újakra is szert tettek:

  • Gun Specialization (Lőfegyver Specializáció) - passzív

Megnöveli a kritikus találati esélyt 1%-kal, ha lőfegyvert használsz.

  • Mace Specialization (Buzogány Specializáció) - passzív

Megnöveli az egy- és kétkezes buzogányok, kalapácsok szakértelmi (expertise) értékét 5 ponttal.

  • Frost Resistance (Fagy Ellenállás) - passzív

Csökkenti az ellenséges fagyalapú mágiák találati esélyét 2%-kal.

  • Find Treasure (Kincskeresés) - passzív

Ha aktivizálod, képes lesz a törp észlelni az elrejtett ládákat, amit a kis térképen (Minimap) figyelhetsz meg. Addig tart, amíg ki nem kapcsolja a játékos. Nincs újratöltési ideje.

  • Stoneform (Kőforma) - aktív

Aktivizálás után a törp ellenállóvá válik a vágás (bleed), a méreg (poison) és a betegség (disease) hatásokra, valamint megnöveli a törp mindenkori páncélzatának értékét 10%-kal. A hatása 8 másodpercig tart és 3 perc, mire újra használható lesz.

Válaszható kasztok:

  • Harcos (Warrior)
  • Zsivány (Rogue)
  • Mágus (Mage)
  • Pap (Priest)
  • Vadász (Hunter)
  • Templomos Lovag (Paladin)
  • Sámán (Shaman)
  • Halállovag (Death Knight)

További érdekességek:

  • A törp faj fővárosa a Három Pöröly Háborúban a "vaskohói" klán által megszerzett Ironforge ("Vaskohó").
  • A törp hátasa a kos (ram).
  • A törp nyelve a dwarwen.
  • A törp faj az emberiség által művelt Szent Fény (Holy Light) vallást követi, de azt is csak az elkötelezett templomos lovagjaik, a többieket jobban érdekli saját történelmük utáni kutatás és a felfedezés. A Kataklizma után egyik szövetséges klánjuk jóvoltából ismét érintkezésbe kerülnek a samanizmus szellemvilágával is.
  • A törp építészeti stílus a jól ismert erőteljes, masszív sziklafalakból áll, amelyek a kivájt barlangjáratok falát támasszák meg. Megfigyelhető a szabályos négyzetforma használata és kelta díszítőművészet is.
  • A törp faj őse az earthen ("földember") faj, amely Azeroth világát felvirágoztató Titánok hoztak létre óriásvárosaikban.
  • A törp faj a Három Pöröly Háború után továbbra is megosztott maradt, néhány klán, mint a Wildhammer elfogatta a Szövetséget, de a többiek ellenségesek maradtak mindenkivel szemben, sőt, külön alfajaik (mint a vastörpök (iron dwarf) még inkább ellehetetlenítették a megbékélést.

A törpök ismert hősei

A Bronzebeard (Bronzszakáll) testvérek:

  • Magni Bronzebread: A vaskohói törpök, így a törp faj királya, és a legidősebb Bronzszakáll is. Középső testvére, Muradin elvesztését követően fogta fel, hogy Arthas herceg teljesen megőrült, majd Lordaeron bukását követően a Mograine család egyik fia kérésre megkovácsolta az legendás Ashbringer kard egy korai formáját, így lehetőséget adva az Élőholt Csapás elleni sikeres támadásra.
  • Muradin Bronzebread: Az megtébolyult Arthast kísérte el, aki Stratholme lakosságának lemészárlását követően csatlakozott hozzájuk, hogy megszerezzen egy erőteljes rúnakardot a fagyos Northrenden. A törp felfedező expedíciót vezető Muradin és a herceg legyőzte a kardot őrző élőhalott őrséget, majd a barlangba lépve megtalálták a titokzatos fegyvert is, a Frostmournet. Muradin figyelmeztette a fiatal trónörököst, hogy a rúnaírások szerint a kard bár nagyon erős, de elveszi forgatójának lelkét, Arthas mégse törődött vele, és a jégtömböt egyenesen felrobbantotta, hogy megszerezze az átkozott pallost. Muradin súlyosan megsérült, de életben maradt, míg a herceg eltűnt. Feltápászkodott és megpróbált visszatérni az alaptáborba, de nem maradt elég ereje a továbbhaladáshoz. Egy ismeretlen, törpszerű idegen népség tagjai találtak rá a hóba, és vitték magukkal. Muradin fejében eközben emlékezetkiesés ment végbe, és miután nem ismerte fel még saját magát sem, megtalálói a legendás harcosuk után elnevezték őt Yorg Stormheartnek.
  • Brann Bronzebread: Mint a legfiatalabb testvér, Brann az elveszett(nek hitt) Muradin nyomdokaiba lépett, és a Explorers' League (Felfedezők Ligája) vezetőjeként Northrendre utazott, hogy megkeresse középső testvérét, és hogy ásatásokat hajtson végre. Storm Peaks (Viharfokok) területén elkezdte kutatni a letűnt titánváros, Ulduar rejtélyeit, ahol sok-sok felderítés, és nyomozás után felfedte a központi épületrendszer mélyén elszabadult Yogg-Saron ősisten visszatértét, ezzel pedig sikerült a Szövetséget és a Hordát viszonylagos egységbe kovácsolni a közös ellenséggel szemben, mint Ahn'Qiraji rovarinvázió idejében. A Kataklizma után egy újabb ősrégi titánváros, Uldum fedte fel magát, és Brann elindult,

-Worgen

A worgenek létezése az árnyelf druidizmus titokzatos ösvényeinek egyike során merült fel, akik a régmúlt időkben az akkor még egységes Kalimdor kontinensén próbáltak kapcsolatba lépni velük.

Háttértörténet:

A Harmadik Háborúban a fenyegető Élőholt Csapás elleni fellépések sora kudarcot vallottak, a Métely pedig Lordaeron királyságának szívéhez közeledett. Dalaran városának pusztulását követően egy őrült kirin-tori mágus, Arugal alacsony képzettsége, és rangfokozata ellenére elkezdte tanulmányozni Ur, egy egykori nagy tudású varázsló kutatásait. Ur könyvében az extra-dimenziók lehetséges válfajairól, és az idegen entitások előfordulásáról talált érdekes felfedezéseket, Arugal pedig fiatal tanoncként ezek ismeretében átjárókat kezdett alkotni az ismeretlen világokhoz egyenesen Azeroth planétájának irányába. A megidézett lények a mitológiai worgenek voltak, egy farkasemberszerű faj, amelyeket az élőholtakra szabadítva nagy pusztítást hajtottak végre, de hamarosan elvadultak, és már a varázslókat is megtámadták. A tébolyult varázsló nem tudta megállítani a farkasembereket elterjedését a közeli Ezüstfenyő erdőkben, amely során a közeli kis tábor, Máglyafa (Pyrewood) lakosságára sötétség hullott, és éjszakánként az emberek is átalakultak a nappal rejtőzködő vadállatok képére. Arugal saját gyermekeiként kezelte őket, és a tábor felett magasodó Árnyagyar (Shadowfang) várába csalogatott több példány belőlük.

A worgenek mesterük halála, majd szellemmé válása után Northrend fenyveseiben is elterjedtek, de a Kataklizma következtében a Keleti Királyságok (Eastern Kingdoms) egyik legelszigeteltebb uradalma, Gilnász (Gineas) hatalmas fala súlyos károkat szenvedett, és a mágus szörnyszülöttjei elárasztották az izoláltan élő királyságot. Az általuk hurcolt rontás, a Worgen Átok megfertőzte a teljes lakosságot, akik képessé váltak egyszerre farkasemberként harcolni, de emberként viselkedni. A Kitaszított (Forsaken) élőholtak az új emberi faj felfedezése után azonnal lerohanták a magatehetetlen királyságot, akiket amúgy is az évtizedekig szentül hitt reményük, hogy ők az emberiség utolsó képviselői, szertefoszlott az állatias mutációjuk miatt, így polgárháborúhoz közeli állapotok alakultak ki. A Szövetség viszont segítette őket mind a Horda hadjáratával szemben, mind a társadalmi rendszerük összeomlásának elkerülésében.

Képességek:

A Worgen (Worgen) faj a társadalmi krízisük során a Szövetség (Alliance) segítségére támaszkodtak, hogy Gilnász népe sikeresen megtanuljon élni a Worgen Átok hatásával. A worgen fajnak megmaradt az emberi intelligenciájuk, így az eredeti fenevad társaikkal szemben kultúrájuk is továbbél, ugyanakkor erős farkasalkatuk új lehetőségeket is biztosított számukra.

  • Viciousness (Gonoszság) - passzív

Megnöveli a sebzést 1%-kal.

  • Abberation (Abberáltság) - passzív

Csökkenti a worgenre került ellenséges Átok (Curse)- és Betegség (Disease) típusú hatások időtartalmát 15%-kal.

  • Flayer (Dögnyúzó) - passzív
  • 

Megnöveli a Nyúzás (Skinning) begyűjtő foglalkozás alapértékét 15 ponttal, továbbá gyorsabban végez a nyúzással, és nem követeli meg nyúzókés (skinning knife) meglétét sem.

  • Darkflight (Sötétbe ólálkodás) - aktív

A worgen felveszi igazi vadállati alakját, így mozgási sebessége 70%-kal növekszik 6 másodpercre. A képesség újratöltési ideje 3 perc.

  • Two Forms (Kettős alak) - aktív

A worgen átalakul az éppen inaktív formájára. A képesség használata csak külső változást eredményezz, az emberi formában harcba lépő, illetve a Darkflight megidézését követően a worgen automatikusan farkasemberré változik, és újratöltési ideje pedig 1,5 másodperc.

Kasztok:

  • Harcos (Warrior)
  • Mágus (Mage)
  • Boszorkánymester (Warlock)
  • Pap (Priest)
  • Druida (Druid)
  • Tolvaj (Rogue)
  • Vadász (Hunter)
  • Halállovag (Death Knight)

-Draenai

Háttértörténet:

A draenei faj egy idegen világból, Argusról származik, ahonnan hosszú évezredes béke után a Lángoló Légió (Burning Legion) űzte el az utolsó megmaradt menekülteket. A menekültek (vagy ahogy magukat nevezik: "draenei") a Szent Fény (Holy Light) igaz képviselőinek, a naaruknak köszönhetően a dimenzióhajókon való több fényévnyi vándorlás után letelepedhettek az általuk csak Draenornak, "Menedéknek" nevezett világában, az orkok szülőbolygóján. Itt újra fejlődésnek indulhattak és békés kapcsolatot építettek ki a szellem világot követő, elégedett orkokkal, ám az idillt a démonok újra tönkretették, amikor Kil'jaeden sötét üzelmei folytán az egyik legtiszteltebb ork sámán, Ner'zhul megtébolyult, és a démoni feljebbvalójának engedelmeskedve megrontotta az ork klánok harcosait. Az ördögi vérbaj következtében az orkok eszeveszett gyilkosok hordájává váltak, majd végigsöpörtek egész Draenor földjén, kiirtva ezzel a draeneiek nagy többségét, majd a Légió utasítását követve átkeltek a Sötét Portálon (Dark Portal). A draeneiek nem várták meg a viszontlátást, ezért megszereztek egy dimenzióhajót, az Exodart, és az orkok által járt ösvényeket követve Azeroth világára kerültek. A dimenzióhajó a megérkezés után Kalimdor ezidáig ismeretlen északi szigetvilágának területén zuhant le. Az új planétán először az árnyelfek fedezték fel őket, így csatlakoztak a Szövetséghez.

Képességek: 

Az draenei faj a Szövetséges (Alliance) tagja, akik fejlett, idegen tudásukkal gazdagították e frakciót.

  • Heroic Presence (Hősies Megjelenés) - passzív

A draenei önmagának és minden csapattársának megnöveli mind a fizikai, mind a mágikus találati esélyét 1%-al.

  • Gemcutting (Ékkőcsiszolás) - passzív

Megnöveli az Ékszerészet (Jewelcrafting) kereskedelmi képesség értékét 5 ponttal.

  • Shadow Resistance (Árny Ellenállás) - passzív

Csökkenti az ellenséges árnyalapú mágiák találati esélyét 2%-al.

  • Gift of the Naaru (A Naaru Ajándéka) - aktív

Használata során a kiválasztott célpont visszagyógyul 35 (+15 a képességet megidéző draenei minden szintje után) életerőpontot 15 másodpercen belül. Ez a képesség erősíthető a draenei varázserejével (spell power) és/vagy támadóerejével (attack power), és újratöltési ideje 3 perc.

Kasztok:

  • Harcos (Warrior)
  • Mágus (Mage)
  • Pap (Priest)
  • Templomos Lovag (Paladin)
  • Sámán (Shaman)
  • Vadász (Hunter)
  • Halállovag (Death Knight)

Egyéb:

  • A draenei faj fővárosa a második, Draenorról induló exodusukat segítő lezuhant dimenzióhajó, az Exodar.
  • A draenei hátasa a Draenorról származó elefánt (elekk).
  • A draenei nyelve a draenei.
  • A draenei faj hite a Szent Fény tisztelete, miután a naaruk megtanították az arra érdemes harcosokat és papokat, hogy hogyan védhessék meg népüket ellenségeiktől, ugyanakkor az orkokkal töltött hosszú évszázadok után megtanulták az elemek hangját is értelmezni.
  • A draenei építészeti stílus a többi azerothi fajtól nagyon különbözik: Hatalmas kristálytömböket faragnak és csiszolnak simára, amit aztán fejlett mágiájukkal vagy éppen a Fény isteni hatalmával bűvölnek meg. Ilyen és ehhez hasonló márványozott házakban laknak.
  • A draenei faj igazi őse az eredar faj, akik az eredeti szülőbolygón éltek, és a menekültek kivételével vagy elpusztultak a Lángoló Légió hadjárata során, vagy csatlakoztak hozzájuk.
  • A draenei faj a két menekülés során több részre szakad szét, először maguk a menekültek váltak le a démonizálodó ősfaj képviselőitől, majd a Második Háború végén felrobbant Draenorból maradt Külvilágban (Outland) további alfajok jelentek meg, akik a sötét mágiáktól eltorzultak, mint a "megtörtek" (broken) és a még náluk is szerencsétlenebb "elveszettek" (lost ones).

A draeneiek ismertebb hősei

  • Prophet Velen

  • Akama

 

 

 

-Tauren

 

A Tauren faj külsőre a Minotaurus legendából ismert bikafejű szörnyeteget veszi alapul, de a World of Warcraft-ban inkább nagytermetű, kétlábon járó bivalyokra, szarvasmarhákra emlékeztetnek.

Háttértörténet: 

A taurenek az éjelfekkel majdnem egyidős faj és hozzájuk hasonlóan természeti nép.

 Hiedelmeikben, mondáikban önmagukat a Földanya (Earth Mother) gyermekeinek vallják, de még inkább egy ősi istenséghez, Malorne a Fehér Szarvashoz kötödő származást bizonygatják és népük igaz fiainak a már-már misztikus Nagy Vadászat (The Great Hunt) alatt nyújtott bátorság hozhat csodás dicsőséget. Mindezektől eltekintve békeszerető faj. A Horda oldalára akkor kerültek a taurenek, mikor Thrall Hadúr és ork harcosai szövetségét elfogadták, hogy legyőzzék Barrens kegyetlen kentaurjait.

Képességek:

A tauren faj a Horda (Horde) tagja. A Földanya szeretett gyermekeit egyedi képességeket ajándékozta meg.

  • Endurance (Kitartás)- passzív

A tauren mindenkori életerejét megnöveli 5%-kal.

  • Cultivation (Megművelés)- passzív

A gyógynövénygyűjtés (Herbalism) begyűjtőképzettséghez kap 15 pontot.

  • Nature Resistance (Természet Ellenállás) - passzív

Csökkenti az ellenséges természetalapú mágiák találati esélyét 2%-kal.

  • War Stomp (Harci taposás)- aktív

Használata után 8 yardon belül található 5 ellenség azonnal elkábul 2 másodpercre. A képesség újratöltési ideje 2 perc.

Kasztok:

  • Harcos (Warrior)
  • Pap (Priest)
  • Vadász (Hunter)
  • Sámán (Shaman)
  • Templomos Lovag (Paladin)
  • Druida (Druid)
  • Halállovag (Death Knight)

Egyéb:

A tauren faj fővárosa a Harmadik Háborúban elfoglalt Mulgore zöld mezeiből kiemelkedő Thunderbluff.

  • A tauren hátasa a kodó.
  • A tauren nyelve a taur-ahe.
  • A tauren faj a Földanyát tiszteli, ezért az árnyelfekhez hasonlóan az őket körülölelő vadon védelmezői, de kultúrájukat mégis inkább a samanizmus jellemzi. A Kataklizmát követően megjelenik a Szent Fény (Holy Light) hitvilága is.
  • A tauren építészeti stílus nagyban követi az észak-amerikai indián kultúrát: Hatalmas totemeket emeltek városaikban, jellegzetes sátrakban laknak és a cserzett, kifeszített bőrökön, és a falakon megfigyelhető a klasszikus indián díszítőmotívumok helyi megjelenése is.
  • Nem ismert a tauren faj őse, csak egy alfaj, a taunka, amely kizárólag Northrend fagyvilágában fordul elő.
  • A tauren fajt a Vérpata (Bloodhoof) törzs vezette törzsszövetség képviseli a Hordában, de több törzsük továbbra is független maradt, és a területükre lépő idegeneket kivétel nélkül ellenségesen fogadják. A Szövetségből kivált árnyelf képviselőkkel összefogva több jelentős vadvédelmi szervezetet hoztak létre, amelyeket az elhunyt Cenarius ("Szenáriusz") félistenség tisztelete köt össze.

Ismertebb hősök: Cairne Bloodhoof

 

 

- Blood Elf 

A vérelf (blood elf) faj a nemeselfek (high elf) faj egyenesági leszármazottai, akik a Harmadik Háborút követően menekültek a Külvilágba (Outland). A Külvilágban a gonosz Illidandémonvadászhoz és a vele szövetséges nagákhoz csatlakoztak, hogy az egykor csodás Quel'Thalas birodalmát éltető Napkút (Sunwell) megsemmisülését követően új, számukra létfontosságú mágiaforrást találjanak. Illidan támogatásával sikeresen elnyelték e megtört planétán megrekedt kaotikus démoni energiákat, így bár megőrizték kecses, vékony testalkatukat és felfelé álló hegyes füleiket, de szemükben egyre gyengülő arkán varázs helyét átvette a káoszmágia csillogása.

A Szövetség nem fogadta vissza őket, amiért támogatták az áruló árnyelfet, de a Horda felismerte a bennük rejlő lehetőségeket, ezért felajánlotta a vérelfeknek segítségüket a királyság újjáépítésében, és az Elhagyatott (Forsaken) élőholtakkal való megbékélésre, cserébe viszont tovább gazdagíthatták haderejüket a Szent Fényt (Holy Light) bitorló vérlovagságért (blood knight).

A vérelf, mint a World of Warcraft választható faja

A vérelf (Blood Elf) faj a Horda (Horde) egyik tagja. A Harmadik Háború okozta sokk, és az azt követő exodusuk nem szüntette meg a faj különleges mágiaérzékenységét.

  • Arcane Affinity (Arkán Vonzódás) - passzív

Megnöveli a Bájolás (Enchanting) kereskedelmi képességet 10 ponttal.

  • Magic Resistance (Mágikus Ellenállás) - passzív

Csökkenti minden ellenséges mágia találati esélyét 2%-al.

  • Arcane Torrent (Arkán Áradat) - aktív

A képesség aktiválása után a vérelf körüli 8 yardon belül elnémít minden ellenséget 2 másodpercre, továbbá a hatás kezdeményező vérelf visszanyeri a mindenkori mannájának 6%-át (csak mannát használó kasztoknál), 15 energiát (csak tolvajoknál), vagy 15 rúnaerőt (csak halállovagnál).

Válaszható kasztok:

  • Mágus (Mage)
  • Pap (Priest)
  • Templomos Lovag (Paladin)
  • Tolvaj (Rogue)
  • Vadász (Hunter)
  • Boszorkánymester (Warlock)
  • Halállovag (Death Knight)

További érdekességek:

  • A vérelf faj fővárosa a Harmadik Háborúban lerombolt, de mára újjáépített Quel'Thalas szívében fekvő Silvermoon City (Ezüsthold Város).
  • Az vérelf hátasa a sólyomstrucc (hawkstrider). Ez a struccszerű meglovagolható madár leginkább a Final Fantasy chocobo megfelelője.
  • Az vérelf nyelve a thalassian.
  • Az vérelf építészeti stílus nagyon kifinomult: Kecses, vékony falú tornyokban és kerek, vörös cserepes házakban laknak, amelyeket ívelt motívumokkal, köztük a faj védjegyének is tekinthető sólyomszárnyakkal díszítenek fel. Az általuk épített tornyok tetejére képtelenség belső lépcsőzettel feljutni, ezért ha nem külső lépcsősort húztak fel, akkor csak mágikus
Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 55
Havi: 174
Össz.: 48 974

Látogatottság növelés
Oldal: WoW fajok
WoWistenek.hu - © 2008 - 2024 - wowistenek.hupont.hu

A HuPont.hu weblapszerkesztő. A honlapkészítés nem jelent akadályt: Honlapkészítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »